Hallo gast

Aanmelden / Registreren

Welcome,{$name}!

/ Uitloggen
Nederland
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Huis > Nieuws > Trendforce: de penetratiepercentage van het mobiele telefoonpaneel is groter dan 50% in 2023

Trendforce: de penetratiepercentage van het mobiele telefoonpaneel is groter dan 50% in 2023


Trendforce, een onderzoeksinstituut, wees in het laatste rapport op dat het aandeel OLED op de markt voor mobiele telefoons zal toenemen van 42% in 2021 tot 50% in 2023.

Trendforce wees erop dat de komende jaren een kritieke periode zullen zijn voor de toename van OLED -penetratiegraad.In het verleden heeft Apple herhaaldelijk een sleutelrol gespeeld bij de introductie van veel nieuwe technologieën en de lancering van nieuwe producten.

Bovendien is Trendforce van mening dat naarmate de penetratie van OLED op de markt voor mobiele telefoons geleidelijk uitbreidt, IT -producten het volgende belangrijke ontwikkelingsgevel voor OLED zullen zijn.Verwacht wordt dat, na 2024, als Apple de iPad- en MacBook -serie opeenvolgende kan lanceren met behulp van OLED -panelen zoals gepland, het extreem positieve voordelen zal opleveren voor de ontwikkeling van OLED -panelen in IT -producten.