Hallo gast

Aanmelden / Registreren

Welcome,{$name}!

/ Uitloggen
Nederland
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Huis > Nieuws > Europa om de sleutel te zijn voor het herstel van tv -paneel in 2024

Europa om de sleutel te zijn voor het herstel van tv -paneel in 2024

De senior analist van OMDIA stelt dat de heropleving van de tv -vraag in Europa in 2024 dit jaar de vooruitzichten voor de wereldwijde tv -panelmarkt zal bepalen.

De senior hoofdanalist van Omdia, Jinhan Ricky Park, merkt op dat de inflatie en het Rusland-Oekraïne-conflict de vraag naar tv's in Europa hebben verminderd.Het Europese kampioenschap in 2024 en de Olympische Spelen van Parijs, die plaatsvinden van juni tot augustus, bieden echter een baken van hoop.

Jinhan Ricky Park vermeldt dat tv -fabrikanten vooraf bestellingen hebben geplaatst bij fabrikanten van displaypaneel en zich voorbereiden op promotionele activiteiten voorafgaand aan deze sportevenementen.

Volgens de analist is deze planning veel sneller dan in de voorgaande twee jaar, wat aangeeft dat tv -fabrikanten optimistisch zijn over een toename van de verkoop in Europa die samenvallen met deze evenementen.

Jinhan Ricky Park wijst erop dat ondanks de speculatieve vraag en de sneller dan verwachte prijsstijging voor tv-panelen in het eerste kwartaal, de voorraadniveaus van tv-fabrikanten en makers van displaypaneel op een "historische laag" blijven.

Hij stelt dat deze verwachtingen onmiddellijk moeten worden omgezet in de werkelijke vraag, of dat het de totale tv -panelmarkt in de tweede helft van het jaar kan schaden, traditioneel het hoogseizoen voor de vraag naar paneel.

Ondertussen verminderen de Chinese display panelfabrikanten de operationele tarieven van LCD -paneelfabrieken (Liquid Crystal Display) om prijsdalingen te voorkomen.Jinhan Ricky Park merkt op dat het onwaarschijnlijk is dat ze op korte termijn weer de operationele tarieven zullen verhogen, gezien de nog steeds lage prijzen.

Hij vermeldt ook dat vorig jaar de verzending van OLED TV -panelen aanzienlijk lager was, met de operationele tarieven van LG -display en de OLED -productielijnen van Samsung Display onder 50%.

Jinhan Ricky Park suggereert dat om groei te bereiken in grote OLED -tv -panelen, een jaarlijks verkoopvolume van ten minste 10 miljoen OLED -tv's nodig is, waarvoor de deelname van Chinese tv -fabrikanten, niet alleen top -tv -bedrijven zoals Samsung, Sony en LG, vereist is.